Categorii » Proiecte/Referate » Fizica
Motorul Diesel |
|
|---|---|
|
Valoare:
Gratis
Marime:
8.96 KB
Pagini:
2
Nota:
8.64 (316530 voturi)
Favorit:
Raport:
Share:
Orice document downloadat sau uploadat este adaugat in Biblioteca
Extras din document:
La motorul Diesel, spre deosebire de motorul Otto, in cilindru este aspirat doar aer curat, care este comprimat mal mult decat Ia motorul Otto (raportul de comprimare 14:1 pAn la 25:1 fata de motorul Otto cu 4:tl pana la 10:1). Aerul atinge astfel o temperatura de 7000G pana Ia 9000C. La sfarsitul comprimarti este injectata in cilindru la presiune ridicata o anumita cantitate de combustibil Diesel (motorina). Din cauza temperaturii ridicate combustibilul se aprinde singur (se autoaprinde). Picaturile de combustibil injectat, pulvenzate fin, se amesteca cu aerul comprimat din camera de ardere, se incalzesc, se evapora si se aprind. Acest proces dureaza circa 1/1000 s si este cunoscut sub numele de intarziere si aprin- dere. Picaurile pulverizate in jetul injectat sunt dtstribuite neuniform: picaturile mici in zonele periferice, picatiurile mari in zona centrala. |
|
Loading...

