Studiu de piata

Valoare:
Gratis
Marime:
13.08 KB
Pagini:
4
Nota:
8.64 (36023 voturi)
Favorit:
Nu (Adauga)
Raport:
Share:
Domenii:
Accesari:
162218
Nr. desc.:
37248
Fisiere:
doc
Orice document downloadat sau uploadat este adaugat in Biblioteca
Cuprins:

Studiu de piata
Mixul de marketing

Extras din document:

Principalele mijloace utilizate în Cercetarea de Piață sunt colectarea, centralizarea, analizarea și interpretarea datelor din piață referitoare la clienți, competitori, dimensiunile pieței, produse și servicii.
Cu alte cuvinte, prin cercetare ne uităm atent la ce se întâmplă pe piață: care sunt nevoile consumatorilor, cum arată competitorii, ce oportunități și ce tendințe sunt.
Prin obiectivele sale, studiul de piață oferă un avans strategic față de competitori. El poate contribui semnificativ la rata de succes la conceperea unui produs. Cu ajutorul unui studiu de piață se pot lansa, testa și îmbunătăți produse și servicii.
În baza informațiilor colectate se pot lua decizii în cunoștință de cauză și, astfel, se diminuează riscurile.

Documente online similare In categoria » Proiecte/Referate » Marketing

Simularea<br />
deciziilorSimularea deciziilor
Principalele opţiuni pe care le are la dispoziţie o întreprindere pentru finanţarea investiţiilor sale sunt: autofinanţarea
Branduri de<br />
viteza -<br />
Marketing si<br />
experienta de<br />
consumBranduri de viteza - marketing si experienta de consum
Nu irositi timpul pentru ca este materialul din care-i croita viata (Benjamin
Vietnam - piete<br />
emergenteVietnam - piete emergente
Vietnam (SRV) - despre Republi ca Socialistă Vietnam este un stat în Asia de sud-est Se învecinează cu Laos la
Referat la<br />
Managementul<br />
activitatii de<br />
marketing -   Referat la managementul activitatii de marketing - laptop hp
Despre laptop Un notebook sau laptop este un calculator personal portabil
Promo Promo
Promo
^ Top